Nyújtás - Stretching

#stretchyourheartout

Dinamikus bemelegítést követően megkezdjük a komplex, egész testre kiterjedő nyújtássorozatunkat, fokozzuk hajlékonyságunkat, ezáltal is közelebb kerülve a hőn áhított rudas trükkünkhöz. Felnőtt korban is ajánlott nyújtani, a hajlékonyság ugyanúgy segítség a mindennapi feladatok megkönnyítésében is. Légy kellő türelemmel és kitartásal magad felé, ez egy hosszú és fáradságos út, de annál édesebb a jutalom később! Kövesd a saját ütemed, amit a tested diktál és mindig saját magadhoz képest nézd fejlődésed!  A nyújtás órákat Kelemen Zsuzsi tartja, úgyhogy a spárgák, hidak, fejtetőt lábfejjel megérintős mozdulatok garantáltak!

 

Viselet: leggings – hosszú nadrág, hidegebb időben lábszár és derékmelegítő, esetleg vékonyabb pulcsi, hogy melegen tartsuk a nyújtani kívánt területeket!


Bejelentkezés

Kérünk Benneteket, hogy az összes órára mindenképpen jelentkezzetek be az Órarend menüpontban!

Kérünk Titeket, hogy az összes órára mindenképpen jelentkezzetek be! Az esti időpontokra az órát megelőzően 15:00 óráig, a reggeli időpontokra előző nap este 19:00 óráig! Erre több forrást is fenntartunk, válaszd a Neked legkényelmesebb opciót a felsoroltak közül:

  • A délutáni és esti időpontokra legkésőbb aznap, az órát megelőzően 15:00 óráig, 
  • a csütörtöki 12:00-es órára legkésőbb aznap 10:00-ig, 
  • a szombati edzésre péntek este 20:00-ig, 
  • a vasárnapi karikára pedig szombat este 20:00-ig jelentkezzetek be.

Miért jó a bejelentkezési rendszer? Mert így tudjuk garantálni, hogy a rúd, légtorna és karika órán egy eszköznél maximum két személy gyakorolhasson és nem fordul elő olyan, hogy teltház miatt nem tudjuk biztosítani részvételed az órán.