Szeretnéd elkezdeni?

A legjobb helyen jársz!

Első óra előtt

Légy te is a Renomé közösség tagja!

Első óra előtti tudnivalók

Mikor eldöntötted, hogy átléped saját határaid és a kíváncsiságtól vezérelve elszántad magad életed első rúdtánc órájára, felmerül a kérdés: „rendben, rendben, de van valami teendőm az első óra előtt?” vagy „úristen oda most mibe is kell menni?!” És még sok számos kérdés fogalmazódik meg bennünk, nézzük is meg ezeket…

Nos, talán az első és legfontosabb, hogy nyugodj meg, nagyon jól fogod magad érezni és nem, senki sem fogja nézni, ha esetleg valamit nem jól csinálsz, vagy nem tudod magad felhúzni 50x vagy egyszer se a rúdon! Azért vagy itt, hogy megtanuld!

Első óra előtt

Jó ha nem edzettél az előző napon, hogy ne legyen izomlázad. Kérlek az órára pontosan érkezz a többiek és a saját érdekedben is, a bemelegítés nagyon fontos része az órának! Ne légy betestápolózva, krémezve az edzés előtt 12 óráig. (ide a gyantázás utáni olajozás is beletartozik). Edzés előtt kb. egy órával ajánlatos némi szénhidrátot fogyasztani, hogy megfelelő legyen az energiaszintünk és bírjuk a tréninget. Víz vagy sportital legyen mindig nálunk!

Mi történik az első órámon?

Először is nagy-nagy szeretettel várunk Téged, hogy kihozhassuk belőled a maximumot!
Kérünk érkezz az edzés előtt 10-15 perccel korábban, hogy legyen elegendő időd a szükséges papírok kitöltésére illetve az átöltözésre. Kitöltve a kötelező regisztrációs – és egészségügyi nyilatkozatot, már el is foglalhatod bent a helyed a teremben. Nyugodj meg! A lehető legjobb helyen és kezekben vagy.
Az óra menete: bemelegítés, erősítés (talajon, párban, rúdon-ez változó), forgások, trükkök, összekötések, végül nyújtás.
Az alkalmak 60 illetve 75 percesek, ez óratípustól függ, az órarendben megtalálod pontosan a kezdés és befejezés

Ruházat, edzőfelszerelés

Sport rövidnadrág, ujjatlan trikó, mezítláb (ha exotic órára jössz akkor magassarkú)
Nyáron ajánlott egy kis frottírtörölközőt valamint innivalót magaddal hoznod.
Télen viszont nyugodtan gyere melegebb holmiban és zokniban, a bemelegítés ideje alatt nem baj, ha melegen tartod a tested. Amint elkezdődik a rudas trükkök gyakorlása leveheted ezeket.

És, hogy eloszlassuk a kételyeket, nézzünk szét kicsit, mik jöhetnek még szóba:

Nem rendelkezem Sportmúlttal, nem vagyok elég hajlékony

Egyáltalán nem gond, ha nem vagy  hajlékony, sem testépítőket megszégyenítő erőnlétben.
Azért haladunk szintről szintre, hogy fejlesszük a kondíciód, a testkontrollod, az erőd és a hajlékonyságod. Ahogyan haladsz a trükkök és kombinációk elsajátításával, úgy veszi fel a „ritmust” a tested is. Hajlékonyabb leszel és erősebb. Természetesen remek kiegészítés, ha ellátogatsz a nyújtás és pole ninja órákra is, ahol szuper sebességgel fejlesztheted az erőnléted, spárgáid.
Nem szükséges táncos múlt vagy sportolói előélet, itt ebben a műfajban az a csodálatos, hogy láthatod honnan indultál és hova érkezel rövid idő alatt. Akár 3-4 alkalom után pedig magad is meglepődsz mennyit fejlődtél, mennyire ügyes vagy. Ami nem ment múlthéten, az a következő órán már mosolyogva menni fog.

Nem vagyok elég vékony a rúdtánchoz, nem bírnám el magam / túl gyenge vagyok

Mint fentebb említettük, a kondíciód kialakításához nagyban hozzájárul a szinteknek megfelelő óratípusok látogatása. Kezdő szinten kezdjük el felépíteni az állóképességed és az edző felméri milyen erőlétben vagy. Mindig olyan feladatokat kapsz, amiket a trénered Neked megfelelőnek tart. A rúdakrobatika során saját testsúlyunkkal dolgozunk, semmivel sem többel vagy kevesebbel. El fogod bírni saját magad, kezdetben inkább az izzadó tenyérrel kell megbírkóznod, az a legnagyobb mumus:)  Adj időt magadnak, semmi sem jön elsőre könnyen. A profik is megdolgoztak a sikerért, Neked is menni fog, csak légy türelemmel!
Az alkalmak 60 illetve 75 percesek, ez óratípustól függ, az órarendben megtalálod pontosan a kezdés és befejezés

Túl szégyenlős vagyok

Ha úgy érzed nem szeretnél csoportos órákra járni, nem szeretnéd mással megosztani a rudad esetleg magát az edzés örömét, nyugodtan fordulhatsz az edzőkhöz magánóráért. Készséggel készítenek fel Téged egyéni, csoportos órákon kívüli időpontokban.
De javasoljuk érkezz egy barátnőddel és próbáld ki milyen érzéseid vannak a csoportos órán, lehet annyira élvezni fogod, hogy kizársz minden számodra zavaró tényezőt és csak a pillanatot éled meg!

Nem vagyok még 18 éves

Amennyiben 18. életévedet még nem töltötted be, szülői beleegyezéssel látogathatod edzéseinket a teen pole órák keretein belül.

Maradt még kérdésed?
Írj nekünk bátran: info@renomestudio.hu